wtorek, 9 września 2014

38. 09.09.2014



Dziękujemy, ze byłaś, Kiciu.
Ze mną przez 15 lat 8 miesięcy i 5 dni, z Rafałem przez prawie 9 lat, a Ali towarzyszyłaś przez 23 tygodnie i pierwsza ją zaakceptowałaś.
Wierzymy, że w chwili gdy dziś przy nas zasypiałaś, gdzieś w innym miejscu właśnie przychodziło na świat cudne czarne kociątko z białymi wąsiskami i białą, maleńką kropką pod noskiem. I że wkrótce będzie z kimś spało na łyżeczkę.
Hasaj sobie w nowym życiu, maleńka... 






Prezent na 20 urodziny. Mała, bialo-czarna kuleczka.  
Już pierwszej nocy wdrapałaś się po prześcieradle i zasnęłaś w zagłębieniu mojej szyi. No bo kto by chciał spać na posłaniu, koło łóżka. Zwłaszcza ktoś tak malutki, że mieścił się w dłoni. Zasypiając ssałaś płatek mojego ucha, zasypiając czułam czasami twoje ostre ząbki. Potem, jako już panienka, postanowiłaś, że będziemy spały na łyżeczkę. Noc w noc. Uwielbiałaś słońce i to miejsce pod sosną. Róg balkonu był twoim oknem na świat. Towarzyszyłaś w mi kąpieli i sprawdzałaś, czy używam dobrych balsamów do ciała. 
Mruczałaś jak nigdy nie mruczał mi do ucha żaden kot. Moja pierwsza kicia, moja Niunia.
Wybaczałaś sprowadzanie do domu nowych. Kotów i ludzi. Kochałaś Gapcię, swoją młodszą siostrzyczkę i tak bardzo cierpiałaś gdy odeszła. Zaopiekowałaś się Klusiem, byłaś mu mamą przez 7 lat, zapamiętale czyściłaś mu uszy. Chciałaś przygarnąć Ufkę, ale wyrosła na samotniczkę, więc jej odpuściłaś. Pokochałaś Rafała, przyjęłaś go do naszego domu. Przytulałaś się do Ali.

Wybacz nam złe chwile, maleńka, chwile nieczułości i zniecierpliwienia. Brak zrozumienia dla twojego wieku i choroby. Tak bardzo pusto i cicho jest bez Ciebie...

W przelocie między życiami przekaż Gapci moje ugłaski. 


Śpij spokojnie i spraw, żeby kiedyś, gdzieś, z jakiejś kociej mordki spojrzały na mnie Twoje mądre oczy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

anonimowi - podpisywać się!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...